Sue Suhaila !. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Sue Suhaila








zaman sekolah rendah
Sunday, 11 March 2012 | 06:19 | 0 comments

teringat lagi masa zaman2 sekolah rendah...kalau pg skolah msti  naik basikal,x silap dri drjah 2 or 3 mak dah ajar naik basikal..xkira lah mse 2 cuaca pnas terik or x,yg pnting msti kne dtang skolah.slalunya lau pg skolah,msti aq yg kne tinggal dgan adik..mne xnye,aq mndi lambat,pkai bju lambat,bile kayuh bsikal lg lah lmbat..hehe,sbb 2 adik tingglkan,yelah dia mne boleh dtg skolah lmbt cikit..msti nak kne cpat,lau boleh dia lah org first nak dtg skolah..hahaha..time blan Ramadhan,mak sruh naik basikal jgak,kdg2 mnangis mntak tlong antrkan..alsan pnat..mak ckap lau cuaca pnas sgt,bru mak nak hntar..itu jelah alsan mak saya..sabar jelah :) ble tringat blik mse time prjlan pulang bersama kawan..aq kayuh bsikal smbil mgomet,lapar lah,haus nya..ble nak buka nie,,kawan ckap "sabar,lagi bpe jam jew"..dgan keadaan yg lemah dan kayuh bsikal mcm x kayuh,tibe2 bunyi__________"eh!bnye ape 2?" kwan: "entah.." tibe2..tayar aq mcm terasa jendul2..rupe2 nye,tayar bocor..hahaha,time 2 lah tayar nak wat msalah..terpksalah aq turun dri bsikal..n time ni lah bsikal dpat ksempatan,bsikal plak yg duduk blkang bdan aq..hahahaha :D kawan aq dah gelak2 jew..nsib bek lah dah nak smpai umh..kngan pling terbaik!..tpi bdak zaman skunk,sume nye nak kne hantarkan..untg diorang..x ke pnas mcm yg aq alami dulu..mak nye baik n mnjekan diorg..bersyukur lah diaorng,tpi diaorng xkan dpat knangan terbaik  mcm aq..kihkih :p

Older Post | Newer Post